thisyoungblood.blogg.se

Om att bli äldre och starkare i en värld som bara blir yngre och svagare. Om känslor. Om glädje. Om ångest. Om musik. Om val. Om värderingar. Om dig. Om ALLT som rör MIG.

In the hearts of men

Kategori: Allmänt

Du ser på mig med dina isblåa ögon. Och jag är så förälskad att jag går sönder vilken sekund som helst. Jag måste få vara nära, måste få andas in dina dofter, måste få kyssa dina läppar, måste få vara i dina armar. Annars går jag sönder. Jag försökte somna utan dig igår men det var en omöjlighet. Försök själv att somna när hjärtat bär på mer känslor än du kan hantera. Ikväll vill jag somna i dina armar, känna dina andetag i min nacke och vakna upp med dig intill mig. Mina känslor växer, och jag hoppas dem växer i takt med dina. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: