thisyoungblood.blogg.se

Om att bli äldre och starkare i en värld som bara blir yngre och svagare. Om känslor. Om glädje. Om ångest. Om musik. Om val. Om värderingar. Om dig. Om ALLT som rör MIG.

In love

Kategori: Allmänt

Jag har träffat mannen i mitt liv. Jag har suttit och tittat på honom med ett fånigt leende medan han berättat historier om både det ena och det andra. Han tog mig till stans högsta punkt och där stod vi och såg på utsikten. Det blixtrade till i mig varje gång han snuddade vid mig och jag ville bara vara nära honom varenda sekund. Den här förälskelsen kan aldrig sluta bra, men vad fan, livet är nu och jag måste göra det som gör mig lycklig. Just nu gör han mig så fruktansvärt lycklig, han får mig att sväva på moln. Så jag tänker vara med honom oavsett vad dem säger. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: