thisyoungblood.blogg.se

Om att bli äldre och starkare i en värld som bara blir yngre och svagare. Om känslor. Om glädje. Om ångest. Om musik. Om val. Om värderingar. Om dig. Om ALLT som rör MIG.

Full av liv

Kategori: Allmänt

Nu sätter jag mig på tåget tillbaka till min verklighet. Tillbaka till livet som jag älskar. Vad jag har lärt mig den här gången? Jag har lärt mig att det är viktigt att ställa upp för dem man bryr sig om, att det är viktigt att finnas där och stötta, men inte så aggressivt att man själv blir lidande. De här veckorna har varit en svår balansgång där jag har förlorat hur jag än har burit mig åt. Men jag är ung och jag kommer att ta igen mig. De här veckorna är snart historia, och idag är jag starkare är innan. Nu ska jag åka tillbaka dit jag hör hemma och ge allt jag har, allt som finns kvar. För jag har mycket kvar att ge! 
 
Till mig: Du skulle bara våga ge upp nu! 
Till dig: Tack för stöttningen. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: