thisyoungblood.blogg.se

Om att bli äldre och starkare i en värld som bara blir yngre och svagare. Om känslor. Om glädje. Om ångest. Om musik. Om val. Om värderingar. Om dig. Om ALLT som rör MIG.

Ge mig en kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på

Kategori: Allmänt

Jag har åkt bil med en pojke i 3 timmar. Ett stopp på Mc Donalds för en mellankaffe och en pratstund. Sen forcerade vi genom staden i en jäkla fart. Smygtafsade lite på varandra. Andades in varandras dofter. Flörtade lite oskyldigt. Kramades. Länge, länge, länge. Stannade till på en tom idrottsplats och kände för att slita av varandra kläderna och hoppa upp på motorhuven, men det gjorde vi inte, sånt gör man inte på första dejten tydligen... Sen skjutsade han hem mig i sin volvo. En kram, en kyss. Godnatt (Hade han varit 20 år äldre, 2 meter lång och mellanblond så hade jag nog bjudit in honom). 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: